Nyt lokale i Foreningernes Hus

Så har vi fået lov til at se vores nye lokale, og jeg nåede lige at tage et par billeder inden jeg gik tør for batteri 
Det er virkelig et fint sted, med rigtig gode stole i stedet for de taburetter vi er vant til, og små borde der kan stå hver for sig eller sammen, og stor gang med plads til overtøj og endelig er der et køkken vi kan bruge, og et stort lokale mere, hvis vi skal holde større arrangementer, det er så lækkert!
Alle der var med igår var vist enige om at det er en stor forbedring, det eneste vi kommer til at savne er vist vores kælderrum, som nu er byttet ud med et højskab - men man kan ikke få alt!



Vi kunne næsten ikke få os selv til at gå hjem igen, så kl. var 22 inden vi kom ud af døren.
Solveig finder lige ud af om vi kan være her næste uge - så hold øje med hvad vi slår op her, så i ved hvor vi er d. 29/5.

Kommentarer

  1. Det lyder bare rigtig godt. Jeg glæder mig til at komme i de nye lokaler, hvor jeg kan sidde godt i de stole.

    Jeg har faktisk også tænkt på, at nu, hvor lokalerne er vores egne, om ikke vi skulle købe nogle billige lænestole, samt en sofa, evt. Den Blå Avis, fordi folk der strikker/hækler, jo ikke behøver have et bord foran sig.

    Jeg personligt sidder meget bedre i en sofa/lænestol, end på en almindelig stol:)

    Kh
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina!

      Så meget er det desværre heller ikke vores, vi deler med andre foreninger, men stolene er fine og man kan sagtens sidde i dem i længere tid!

      Hilsen
      Helle

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag