Galleritur til Nyord

Vi havde en skøn tur til Nyord i onsdags, desværre glemte jeg at tage nogen billeder, så
her er et billede af et postkort jeg købte på Galleri Nyord malet af Michael Stolt,
for der var her vi startede, Michael fortalte om galleriet og glasset som Runa laver, lidt om dronningens besøg og hvad der skal ske i fremtiden (spændende fernisering d. 2/8)
bagefter snusede vi rundt og så alle de spændende ting, og jeg så flere poser da vi gik derfra, 
så der blev vist også snoldet lidt


bagefter gik vi til Noorbohandlen, hvor vi kiggede på filt, tæpper, keramik og selvfølgelig
alle deres specialiteter, olier, eddiker og noget jeg ikke husker hvad hedder, men 
der blev også handlet og så var der kaffe og kage på loftet,
vi sluttede af i sennepsmøllen, hvor vi hørte om hvordan man fremstiller sennep på stedet
og så blev der handlet igen....


turen startede faktisk med regnvejr, lidt kedeligt, men efter Runa, var det fint vejr, og det
endte med at nogen af os tog en tur til havnene inden vi kørte hjem 


det var så her jeg kom i tanker om at tage billeder :-)
så her er en del fine roser fra Nyord


nogen af dem duftede fantastisk


de var alle meget smukke


og turen til havnen var hyggelig


så vi blev enige om at starte næste sæson med et nyt galleribesøg

og idag har jeg aftalt med Bent på Galleri Warrer at vi besøger dem 

20. august 2014 kl. 19

her er masser af kunst, kunsthåndværk, tøj og sjove ting, skønne omgivelser og
de flotteste lyse lokaler som præsentere tingene på smuk vis
når vi har kigget og sikkert handlet igen - så er der kaffe og jordbærtærte for kr. 35 i cafeen
Solveig mener vi skal slutte aftenen med at i får lov at besøge mit (Helles) værksted, så puha
jeg har allerede stress, for er i klar over hvor stor en oprydning der skal til :-D 
nå men er der ikke nogen der meget klogt har sagt
at hvor der skabes der rodes - 
jeg tror jeg kan bevise at det er sandt :-)

Kommentarer

Populære opslag