Projekt Puttetæppe 2016

Så er det tid til at vi skal have sendt vores puttetæppeblokke ind til tæppetanterne, så de kan blive sat sammen og givet til børn på Julemærkehjemmene.

Der er ialt 21 blokke, den sidste kunne ikke være med på billedet, men jeg skal nok sørge for at der kommer et billede af den også (havde glemt den på strygebrættet ;-) )

Men her er en hurtig oplægning, så man i hvert fald kan fornemme mønsteret
Jeg tror at tæppetanterne sortere mere på farve - men jeg ved det ikke?

I kan følge med på deres side PUTTETÆPPER

Der er allerede kommet færdige tæpper kan jeg se, men kig forbi engang i mellem, så kan i måske se jeres egen blok i et tæppe ☺







Selvom det bare var en hurtig oplægning, syntes jeg faktisk det ser meget fint ud med alle de farver



Kommentarer

Populære opslag