Sådan gemmer i et link til vores blog

For at gøre det nemt at komme ind og kigge på vores blog kan i gøre som jeg har gjort, nemlig lave et link til bloggen, jeg bruger Google Chrom og det er mit skærmbillede i kan se på billlede 1.

Det i gør når i er kommet ind på vores blog er at trykke på stjernen oppe i den hvide linje - helt ude til højre



Billede 1

Når i har klikket på stjernen - ser billedet sådan her ud - og i vælger Udført

Billede 2
Efter det er gjort vil i have et link liggende på bogmærkelinjen, som er den grå linje foroven!

Billede 3
Hvis i bruger Internet Explorer 9, vil det se ud som billede 3, når i trykker på stjernen og Føj til favoritter, i kan vælge at lægge jeres genvej på favoritlinjen eller listen man kan se i baggrunden.

Lige meget hvilken browser i bruger, vil i næste gang i starter jeres Internetbrowser op, kunne trykke på det link i har lavet og så automatisk komme ind på vores blog.

Håber det var til at forstå - ellers skal jeg nok vise jer det når vi mødes første gang i den nye sæson, og jeg har fået min bærbare retur fra IT-mand.

God aften 
Helle

Kommentarer

Populære opslag